FAIL!

Anonym om Man säger inte saker om en person om man aldrig har träffat den!!!!!!!!!!!!!:
Hej evelyn, jag förstår verkligen inte varför du tar illa upp då din systet är den fulaste jag någonsin har set... ganska synd om henne faktiskt när du är JÄVLIGT het<3 hin måste vara väldigt avis på dig !!!<3







Svar: Asså jag vet att det är några från Alice skola som driver så asså niu kjan nog sluta nu för asså, jag bryr mig inte eftersom ni skriver det när Alice är med!
19 December, 09:52  

Anonym om Man säger inte saker om en person om man aldrig har träffat den!!!!!!!!!!!!!:

Hej!
Förlåt att jag skev så men jag träffar henne varje dag och jag tycker hon är cookt ful!!

Svar: Samma svar där dåra!




Alice: Jag vet att du var med när dom skrev det för asså du vet ju inte riktigt hur det går till, och jag måste godkänna kommentaren innan den publiceras!! FAIL!








Kommentarer
allanballan

sötunge dom snodde min mobil och smsade dig, dom är helt enkelt kära i dig, något du borde vänja dig vid! vill du äta lucnh med mig någon dag innan jag slutar?

2011-12-19 @ 22:51:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0