Man säger inte saker om en person om man aldrig har träffat den!!!!!!!!!!!!!

Ni som skrev det om min syster fick mig att tänka till!
Ni vet inte hur hon ser ut i verkligeheten och den där bilden
var den fulaste hon hittade. Jag skerv tom att hon drev om allt!
Så vrf äns säga något! Ni som känner Alice fattar att hon drev men ni
som aldrig har sett henne träffat henne kan bara hålla käften!!!!
Mina systrar är mina förebilden så, snacka inte skit om dom, jag blir
seriöst sur!!!!!


Alice

Adele



Kommentarer
Anonym

Hej!

Förlåt att jag skev så men jag träffar henne varje dag och jag tycker hon är cookt ful!!

2011-12-19 @ 09:34:03
snygging1337

Hej evelyn, jag förstår verkligen inte varför du tar illa upp då din systet är den fulaste jag någonsin har set... ganska synd om henne faktiskt när du är JÄVLIGT het<3 hin måste vara väldigt avis på dig !!!<3

2011-12-19 @ 09:44:51
Anonym

Hej!

Förlåt att jag skev så men jag träffar henne varje dag och jag tycker hon är cookt ful!!

2011-12-19 @ 09:50:38
Anonym

Hej evelyn, jag förstår verkligen inte varför du tar illa upp då din systet är den fulaste jag någonsin har set... ganska synd om henne faktiskt när du är JÄVLIGT het<3 hin måste vara väldigt avis på dig !!!<3

2011-12-19 @ 09:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0