Första dan i skolan =

Ja första dan i skolan är första dan i skolan skit tråkigt men ändå roligt för man får träffa alla! Men sen är det ju skola.. Haha men men sånt är livet! Nu ska jag sova! Härligt! Åh måste bara lägga till att shit vad jag älskar instafollow appen! Lite roligt när en typ kompis unfollowar en! Haha men vad gör man då? Jo unfollowar tillbaks! Haha vilka bitchar det finns i världens, Sen kan man ju hoppas att hon läser detta och fattar hur mycket hon har skämt ut sig men så mycket kan man ju inte begära!! Haha såå kul!!

Säger godnatt med en fin fin bild på mig och Ellen! :)



Kommentarer
Julie

HAHAAHA, underbart Evy! Hon unfollowa mig också!

2013-01-10 @ 10:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0