Fantastisk människa

Okej nu ska jag berätta hur mycket jag älskar denna männsika, jag driver inte den här människan är så otroligt duktig, så grymt fin röst. Jag gråter fan han har sååååå stört underbar röst. Jag förtstog inte varför Alice lyssnade på honom hela tiden men nu fattar jag såklart.När hon satte på honom och ba lyssna på honom. Då var min första reaktion ja han var väl duktig, men nu när jag var ute på en lite promis så lyssnade jag på fler av hans låtar och jag bara börja gråta, ja ni kanske fattar hur lätt jag gråter... Haha tänk typ när jag går ut nian då kommer det fan va glädje tårar + saknad tårar. Det kommer blir så jobbigt för alla tror att jag ledsen men jag ler och skrattar medans jag ser helt förstörd ut för att jag gråter sååå mycket. Och nu undrar ni ju såklart vem fa är denna männsikan som hon är sååå obsesed med... Haha här kommer han↓
 
James Arthur people♥
 
Lite långt inlägg men det är han värd!!!
 
Btw är jag sjuk.. Haha lite sådär oviktigt till inlägget men gissa vilken låt som spelas på repeat... Hahahah↑


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0