Mys med stallmänniskor igår

Igår efter skolan var det bara att rusa till bussen och dra mot stallet. 
Kom dit vid 3. Mockade åt båda fixade maten osv.. Sen blev promenad med båda hästarna värsta motionen ju!! Hahah det var mysigt, jag gjorde lite lyithets övningar ii ridhuset också med Looi hon är sååå duktig! 
Sen när mamma kom var det bara att vända och åka hem för jag var klar! Vid 19 kom många från stallet och så hade vi våran årliga skaldjurs fest! Fett gott jag älskar skaldjur!!!! 
Sen lite senare drog jag till johanna där joanna också va! Vi började planera nästa sommar!!! Åhhhhh såååååå kul! Ni får veta vad vi ska göra lite senare när vi kommit igång!!! :D Åhh det kommer bli bäst, bästavänner!! 
En liten hint!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0