Vadå att jag är grym på att uppdatera...

Hahha igår var verkligen en GRYM kväll! 
Fy fan vad kul! Igår så hade tjejerna och jag våran efterlängtade 
halloween fest! :) Jag var en städerska.. Hahaha men det var jag 
idah wilma ella julie cissi och lisa! Ellen kunde inte för att 
on opererade sig i onsdags, så hon ville inte visa sig... Tönt men men! Tråkigt att 
hon inte var med! Och stella också självklart men den lilla skiten är a USA. Blää på dig
Hahaha hoppas du har det gooodie! Men sjukt kul hade vi iaf! Vi var hemma hos idah och skratta, prata, åt, dansa och gjorde en film! Asså fy fan den filmen kan man leva på ett tag!!! Hahahahahahahhahahahaha
Och ja jag sitter här och skrattar nu som ett jävla mongo... Men vad ska man göra?? 
 
Idag så vaknade vi hos Idah och gick direkt till ellla för Idah skulle träna. Men så åt vi frukost osv. Sen var det stallet som gällde för moi! Idag vardet lugn uteritt som gällde och det var såååå mysig!! Men hon var ganska pigg för hon har ju vilat dom två senaste dagarna, men då gjorde jag lite övningar så hon skulle bli lugn, hon blev tillslut väldigt fin! Jag gjorde mest att hon skulle öka traven och länga lite och sen direkt till samlad galopp det gick sådär i början för hon tappa formen men i slutet så gick det toppen! Men det var bara en kortis för hon är inte helt frisk ännu.. :( Men hon är bättre så imorgon ska jag rida lektion för Alice! :) 
Planering nästa vecka kommer att bli ganska tuff
Måndag: Elin hopptränar för haking , Onsdag: Jag hopptränar för Kelly! :) Sen ska alice rida någon dag och en uteritt och en vilodag ska in före lördag... Hahah men det blir bra! 
 
Nu ska jag kolla på One tree Hills sista avsnitt. :'(
Tumblr_mblrbg3b6l1qgz2ero1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0