Fy fan

Jahop riktigt jävla skit pass. Fy fan vad dåligt det gick när jag hoppade
Det var bara dåligt alltihopa! Först kunde jag knappt galoppera över bommar... 
Så jag blev fett otaggad. Sen när vi skulle börja hoppa blev hon stark och tog flera omtramp vilket gjorde att vi kom fel på hindret efter pga att jag kom i obalans för jag troddde att hon skulle hoppa  tidigre. Sen när vi skulle hoppa banalåg hindrena på 1-1.10 m. Och jag klara alla hinder helt ok tills jag kom till den sista lång sidan. Asså utan att   överdriva så höll på att ramla av varje jävla gång vi hoppade dom där. Första var bara ett räcket på 1.10 och det kom vi oftast helt ok men sen när vi skulle på stigsprånget så tryckte hon sig inåt så då för att försöka få henne rakställd  och faktiskt komma rakt på hindret var ju fan omöjligt. Jag höll seriöst på att börja gråta, så jag sa till mamma at sänka båda till 90 så hoppade jag en gång till bara för att få en bra sista runda.Blev det mycket bättre? Svar NEJ. Hate life. 
 
Jaja nu är det att ta nya tag och tagga inför träingar och våran sista tävling 2012 på Sundby!  Taggga jag ska fan bli placerad. (om det inte är några bra med) Haahha nej jag räknar inte med placering med jävla kul skulle det vara :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0