Tur för er

Som ni borde ha märkt har jag börjat med dagens citat! Jag har en månad framåt men tänkte fortsätta hela året, jag tycker att dom är roliga och sen har jag gjort tidinställda så även om jag inte bloggar får ni fortfarande ett inlägg! Men iaf idag fyllde pappa år och vi har ätit tårta osv.
Juste jag har inte berättat om valborg, den kunde inte varit bättre dock ett lite bättre start hade funkat men annars var den perfekt, den började med att jag ellen joanna johanna och stela gick runt lite men sen när cissi, wilma, julie, lisa kom så skulle stella vara med dom (planerat) men då gick vi andra runt och hade lite tråkigt, hade intemycket att göra men sen gick vi upp på ett berg och lite så. Mensen besämmde vi oss för att göra något, men vi tänkte inte ringa killarna för att vi hade typ "jagat"dom haha, nej men typ! Så om dom villle vara med oss så fick dom ringa. När vi kom ner för berget ringer det, och då var det marc som ville att vi kom till i och mötte honom och sen skulle vi gå till massa andra, självklart ville vi det! Men i början var det lite tråkigt men så gick vi till rasmus och hämtade en boll, och gick till ip igen, och så spelade vi och hade as kul! Okej kanske låter lite tråkigt men sen gick alla typ och då var det bara jag joanna johanna(för ellen skulle sova hos cissi) rasmus, marc, chrille, fredrik och leo kvar. Men asså fy vad kul vi hade! Men sen drog vi hem runt 12, hade lätt kunnat vara ute länge till men då hade våra föräldrar kommit överäns om att vi skulle vara hemma.. Men det var en lyckad valborg!
Sorry för långt inlägg men har ju inte bloggat på länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0