The day

Idag ska jag tävla, är as taggad och längtar jätte mycket!
Det är lite tråkigt för de är väldigt lågt men så länge jag får hoppa
så är det lugnt, och det är nog kanske bra att det inte är så högt pga
min fot som fortfarande gör ont.. Men när jag väl är igång så är det lugnt!
Nu ska jag gå och packa ihop mina kläder och sen ska vi nog dra!
Talk to you later (kanske lägger upp video från tävlingen, om det går helt ok, hihih)
Finaste Emma, hon är en tjej i stallet som jag har bilivt jätte bra kompis med, det är
faktist jätte skönt och vara kompis med en som inte känner några av mina
kompisar, inte för att jag snackar om er men typ om killar och så, jag kan verligen berätta allt för
denna vackra tjej! Pusss puss


Kommentarer
Emma

Asså du e för sööt<3<3

2012-05-13 @ 12:01:02
URL: http://efdressyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0