Olycka...

Idag var jag hände en liten olycka, jag ramlade'och fick all min
vikt på min högra fot, det gör så jävla ont tycker lite synd om johanna och joanna som fick höra
hur ont jag hade HELA kvällen.. Hahah men jag kunde inte ställa mig upp på några minuter men det kändes som en evighet när jag satt där på marken, jag ville typ börja gråta men när jag får onte börjar jag skratta och säger aj haha aj osv.. Men foten är inte svullen men ska ta det lite lugnt på gympan imorgon, men ska självklart vara med ändå, det är n¨got jag VERKLIGEN hatar när någon ba "aj aj jag har lite ont i foten jag kan inte vara med alls", men vad fan om du kan vara med och gå runt så kan du väl ändå vara ombytt, sen tycker jag det är helt okej om man typ har en lapp med sig och kanske om man då har ont i foten behöver man u inte springa runt. Men du kan ju vara med på så mycket som möjligt! Haha jag måste vara med imorgon vi har tränings orgentering och förra året kom vi vilse så jag tycker man kan lära sig lite... Hahah
en nu ska jag sova lite, ps om du ser att jag haltar så är det därför, inte för att jag vill ha uppmärksamhet, jag HATAR att halta i skolan, shittt asså vilka blickar man får.... Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0