Nya ridbyxor

Idag efter en lång dag i stallet drog vi till en massa olika hästaffärer, jag hittar självklart
jätte mycket som jag vill ha men det var en sak jag VERKLIGEN föll för var ett schabrak men nej då gillar inte mamma och alice det så det fick jag inte :(
Hittar inte en bild på det men jag är kär i ett annat också, det har jag varit länge, det
SÅ FINA, det är schockemöhle och självklart till hoppningen! Detta kosta ungefär 500-600 kr!
VILLL HA!
Jag köpte ett par marinblåa ridbyxor som satt jätte bra och matchar till schabraket...↑ Men asså marinblått är det finaste!
Sorry för inlägg om bara ridgrejer men för er som är häst intresserade kanske det är lite roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0