Jobbiga dagar tur att jag har er

Jag har haft några dagar men jag börjar vänja mig! Aja nu ska vi inte gå in på detaljer men tur att man har kul i skolan iaf!!!!
Dagens planer blir att dra till satllet och rida parma, jag harinte berättat om Parma förut men Parma är ett sto jag rider en gång i veckan (dressyr). Det är jätte kul nu för att vi har verkligen utveklat oss tillsammans, det är så himla kul och jag ska tävla henne i dressyr dåra! Jag har hoppat henne en gång men asså det är lite små svårt, jag tror inte att jag har blivit så duktig i min hoppning att jag bara kan sitta upp och hoppa en häst som jag aldrig hoppat förut men vi klarade iaf 60 cm tror jag! Men aa på måndag brukar jag rida parma men den här veckan fick jag rida 2 ggr! Längtar för det gick så piss dåligt igår så vi tar nya tag idag och kör igen!
Här är Parma på tävling med ägaren Julia! Finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0