Hunger games

Hahaha lite efter men nu har jag sett hunger spelen, jag tycker inte den var så bra som alla säger, verkligen inte... Jag tycker den var lite löjlig för asså att döda massa människor för att överleva och så är det massa människor som typ tycler det är skit kul.. Seriöst kommer dom inte på något bättre att göra en film om? Men jag tycker därimot att den var sorlig ibland typ när Kattniss (vilket jävla namn...) sa hejdå till sin lilla syrra, och när Rue dog!!!!! Fan vad jag grät när hon dog!!!! Men annars tycker jag den var GANSKA dålig, eller mindre bra, inte värt att se om iaf! Men nu har jag sett den.  
 
Många kommer få typ damp för alla typ ÄLSKAR den, och jag ba "ähh nej" hahahahahah... 
Vilka tycker som jag???


Kommentarer
Sara

Den är så hemsk och otroligt onödig! Jag tycker som du!!!

2012-06-20 @ 22:11:35
Daniella

NEEEEEEEEJ, Den är AASSSSSS BRAAAAAAAAA! Hahaha överdriver lite men älskar den!

2012-06-20 @ 22:13:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0