Gårdagen

Gårdagen spenderades med Johanna och Ellen
vi fortsatte på Ellens och Johannas gamla projekt,
en LÅDBIL! Vi kom faktist längre än väntat nu är det
bara måla och lite finslip.
Idag ska jag till stallet och mysa lite ute i regnet...
Hahaha men jag har inte varit i stallet på länge så jag saknar min
lilla prinessa!
Tror jag ska åka och köpa en skateboard innan, så nu äntligen kan
vi börja köra allihoppa! :D
Ikväll kommer jag antagligen vara med Ellen och Johanna! Tror det iaf!
Imorgon är det stallet som gäller igen!
en då ska jag rida lektion för Frida (för er i stallet som undrar)
det ska bli super kul, har ju aldrig ridit för henne!
Hoppas på att kunna köpa ett på ridstövlar idag.. Mina är ju jätte trasiga...
Det är dock lite tråkigt för nu är det inga tävlingar på VÄLDIGT länge.. :(
Men nu är det bara träna, träna och träna för ungponny SM för Alice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0