Dålig update, I know

Okej nu ska jag försöka att inte skriva så mycket "!"...
 
Jag som ni kanske har märkt har jg nte bloggat så mycket på sistonde men jag har inte så mycket attt blogga om, för Looi är "ledig" hon vilar. Och Parma också, så det blir k´napt någon ridning men dock har jag ridit Boccia ganska mycket på sistonde, och jag och johanna har typ bara segat hela dagen igår. vi låg oh sola tillsammans i typ 3 timmar igår sen drog vi och spelade fotboll och köpte tårta, så det r inte mycket att skriva om.. Mn idag ska jag sova hos Johanna och sen på morgonen imorgon åker vi till hennes landställe! :) Då kommer massa bilder upp¨(förhoppningsvis) men måste ladda kameran!!!! Inte glömmma!! Men nu ska jag städa, packa och äta. Sen drar jag till Johanna¨.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0