Bästa dagen på länge

igår var jag på Nicki minaj, fan vad kul vi hade jag
tror jag aldrig haft så kul på vädligt länge, det var en sån upplevelse,
hon var as bra live också, vi skrek, sjöng och dansade! Idag har hela dan
varit att gå runt och sjunga låtarna och gjort lite annat medans.
VI fick så i kö typ  30 minuter tror jag innan vi kom in, var så taggade och i gick runt där och skrek
och typ klappade händerna!! Ojoj så perfrkt kväll, vi struntade i jackor för att vi visste att det skulle bli sjukt varmt, vi frös lite när vi stog i kön påväg in men därinne vaar det sååå värt det!! Efter var det också lite kallt, men så värt det!
Jag tog inga bilder, stellas bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0