Stockholm C- Eskilstuna C

Nu har jag och joanna bokat biljetter till Eskilstuna imorgon, 
ska bli jätte kul, i esklistuna blir vi upphämtade av Johanna och hennes familj och sen åker vi till 
johannas landställe, ska bli jätte kul förJoanna har aldrig varit där så
då kommer det va kul och åka överallt (båda baden) hahah finns kanske inte sjukt mycket att göra
 men det ska bli jätttttte kul! Sen på söndag kommer vi he med tåg eller bil vet jag inte än men det visar sig.
Men på söndag är typ min deadline för jag måste packa inför spaninen som jag åker till på TISDAG! :D
LÄNGTAR!!! Men jag kanske börjar packa lite innan jag drar imorgon!
 
Imorgon på morgon ska jag också hoppa Looi vilket kommer bli sjukt kul för jag hr inte hoppat på typ en månad... :( 
Men tror inte det kommer gå så bra för min balans asså, fy, den är inte okej, och nu när looi är s taggad på allt, kommer jag behöva balans och styrka, men det går nog bra! :) 
Min prinssesa♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0