Hoppning

Idag hoppade jag somsagt, det gick super bra förutom att jag höll på att ramla 
av... Men det var mitt fel, jag tog inte tillbaka henne tillräkligt mycket för att hon skulle klara 
kombinationen, så vi rev hela hindret och jag satt på Loois hals och höll mig kvar och sen hoppade jag 
tillbaks i sadeln och körde igen, efter kombinationen hade vi ett rättupp stående och och sen en 90° sväng till ett 
rätt upp! Dte tog några gånger för att klara utan att riva eller missa hindret till 90º svängen men till slut klarade vi det perfekt (nästan)... Hahah men Looi var jätte fin och kontrollerbar :) Super! 
 
 
Jag hade med mig kameran men den glömde jag i fickan så inga bilder blev det... Men men 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0