Espania Eller vad det nu hette...

Nu sitter jag pa ett interne cafe och 
har det bra! Hahah tankte beratta lite om mina dagar har i 
Spaninen, 
Dag ett landade vi typ vid 19 och sen tog de ett tag at komma 
till Fuegirola (Stavning) sen gick vi ner till stranden och solade 
alltsa var kl typ 8, Najs, 
Men sen gick vi hem fixade oss och sen gick vi ut pa stan och at lite 
och sa. Sen vid 00 drog vi hem och la oss och sov! Zzz 
 
Dag 2 gick vi upp ganska tidigt och gick ner tll standen men da var det fettt
molningt men varmt anda sa vi chillade lite tills det borjade regna och oska och blixtra.. -.-
Hahah men efter typ 15 min klarna det upp och blev typ 30 grader sa da gick vi ner till standen 
igen. Pa kvallen kladde vi upp oss for att mamma och pappa hade sin brollops dag (20 ar) sa gick vi ut och at och shoppade jag kopte en pike fran Polo Horse, Fettttttt snygg! 
 
Dag 3 (idag) Spenderades Hela dan pa standen och blev faktiskt ganska brun (happy face) men har mycket
att jobba pa anda... Haha men vi har ju bara varit har 2 och en halv dag! Har ju typ en vecka pa mig! Ikall at vi hemma bara lite snabbt, vi at sen lunch sa vi var inte sa hungriga! 
 
Imorgon ska jag och Alice aka till Malaga for at mota Melina pa flygplatsen och sen aker vi hem igen och spenderar dagen pa standen! 
 
Nu ska jag dra hemat, hej da! 
 
Puss o Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0