1a, 2a, 3e, 4e, 5e...

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

2a bilden: En bild på dig själv.

3e bilden: En bild på någon i din familj.

4e bilden: En konstig bild på dig

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

6e bilden: En bild på en resa du aldrig kommer glömma.

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

8e bilden: En person som du saknar.

9e bilden: Någon i din släkt.

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

12e bilden: En bild på din vardag

13e bilden: Du och någon klasskompis.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

15e bilden: En bild som får dig att le. 

16e bilden: En bild på ditt husdjur. 

 

Tänkte nu när jag åker bort kommer jag inte kunna blogga så mycket så då kände jag för att ta lite insperation och göra som Ellen! Så varje dag tills den 2 augusti kommer det komma upp en bild kl 13.00 så håll utkik sen kommer jag göra fler tidsinställda!  

 



Kommentarer
Emelie

Roligt :D

2012-07-18 @ 17:56:22
URL: http://JEdressage.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0