Tränings dags

Hahaha trodde aldrig jag skulle säga det men asså fan vad jag känner mig otränad!
Men jag skulle vilja b´örja träna själv! Det är faktisgt jätte bra tycker jag!
Först 50 högaknän (det är lättast som uppvärmning)
Sen 50 situps, sen 25 armhävningar, 25 rygglyft, 25 armhävningar, 25 rygglyft!
Senkan man ju börja med en jogging tur men det tycker jag är så jävla tråkigt
så jag skiter i det!!
Men jag tycker det här är en lagom träning!
jag tycker iallafall det är jobbigt....
Men asså jag hargjort det här MÅNGA gånger förut då tyckte jag inte att det var jobbigt!
Men nu ska jag börja träna när jag pallar! Så jag får snygg kropp till sommarn!!
Pussss
Nu ska jag göra den en gång till!

Skulle gärna ger ett bevis med outfit men jag är lite för "lättklädd"! Hahahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0