Catch up

Nu har jag inte bloggat på länge!

I tisdags åkte vi skidor med skolan!
Det var as kul! Vi hade det prefekta vädret och allt var perfekt! (nästan)
Men vi hade verkligen jätte mysigt men mycket tid gick åt att
åka fucking liftar som är as tråkigt enligt mig!
Mendet är ganska mysigt det med!

Igår var jag i skolan som vanligt och sen på på kvällen så var jag i stallet
det var extremt jobbigt att rida den lilla bus looi! Såman har ju "lite" träningsvärk"
Men det var mysigt ändå!

Idag så var det skola som vanligt men vet ni vad, det är bara imorgon sen är det SPROTLOV!!!!!!!
Sen efter skolan så åkte jag oh wilma till idah! Vi gjorde pannkakor och sjöng en massa!
Ella var sjuk idag, hon mådde dåligt igår så det var väntat!
Men jag tror hon kommer imorgon! Hoppas!

Ikväll ska jag till fryshuset för att kolla på Plastankas spelning! Skoj skoj men jag missar Revenge! :( Men jag tycker nog att det är värt det!
Helgen ska spenderas med tjejer och jag tror några killar också!
Inget bestämt iaf!

Nu ska jag ringa Ella och se hur hon mår och så!



Rommme 2012 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0