27 februari 2012

Inte bloggat på länge...
Igår:
Så sov ju Idah och Julie här, på dagen så drog jag till stallet
och hoppade, jag har LITE träningsverk nurå..
Men sen när jag kom hem så ringde Pascal, och rfågade om jag ville
komma och träffa honom och gurra! Så jag fixa mig lite och drog
till sköndal och hängde med dom!
Kom hem vid hav 11!
Då la jag mig framför tv och kollade, sen somnade jag...
Idag:
Dagen har spenderats med joanna, först bakade vi, kladdkaka! (klassiker)
Sen gick vi hemm till henne och spelade Wii! Sen blev vi lite trötta och ville göra
något som man blir pigg av, så vi besämmde oss för att gå och bada!
Jag kome hem för typ en timme sen, och jag har ätit och nu kollar jag facebook
och kollar på Tv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0