Evelyn och Boccia

På söndag är det min andra dressyr tävling som gäller, på Boccia kommer jag starta en LB:1 för er som fattar vad det betyder. Det är första gången jag rider det programet och första gången jag tävlar Boccia! Det kommer vara en dag av upplevelser... Men jag förväntar mig inte att det kommer gå bra, men vi hoppas på det bästa!!! "Lite" smått nervös är man ju men det går nog bra..
 
För er som inte vet så är Boccia min mammas häst som är väldigt stor skillnad från lille looi!! Hennes steg är väldigt stort och hon kan vara väldigt "stoig". Men nu har jag ridit henne två gånger i helgen och det gick helt ok. Men idag ska jag rida igen, men jävlar vad hon plågar mig, träningsvärk i magen, rumpan, armarna och jumskarna (stavning). 
Haha jätte ful men här ser man hur pass stor hon är jämnfört med Looi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0