Den som vill ha en felfri vän, förblir ensam

Jag har tänkt på att många killar i min klass säger att jag tror att jag är perfekt, dom kanske tror att jag inte bryr mig men asså även om jag inte tar åt mig så får jag sämre självförtronde för varje dum kommentar jag får.
Dom är dumma i huvudet så de fattar inte att tjejer tar faktiskt åt sig även fast de inte vill eller om de säger att de inte tar åt sig så gör varenda tjej det. Det är bara så vi funkar, de kanske tror att jag tycker att jag är fett snygg, och att jag är bäst och att jag är värsta ledaren över mina vänner, jag vet inte vad dom tycker men jag känner inte mig som en ledare. Den kille som jag kunde lita på den killen som jag kunde kalla min bästa vän är den som gjort mitt självförtroende sjunka mest, jag förstår inte att man kan förändras så snabbt och mycket.
Sorry för långt inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0