#16

Tja, det var länge sen!
Idag var inte en vanlig dag om man säger så,
det börja med att jag vakna 10 min EFTER jag skulle gå, sen skjusade mamma  mig till skolan för att ha 10 minuters lektion, sen drog jag och lisa och en till tjej från min klass och träffade några bland annat Ellen och mimmi, för att åka och spela dm i fotboll (!) Jag vet att ni tänker "Evy spela fotboll" men det gick helt ok jag förstörde inget iaf, men vi förlorade, men nu ha jag SJUK ont i mina fötter, har inte haft fotbollskor på mig sen eken för 3 år sen.. Sen fick dra hem direkt, najjs men vi skulle ha slutat när vi skulle ha kommit till skolan. Men sen åkte jag och ellen hem och duscha och kom hon och så kollade vi på film, och nu sitter vi på min altan och solar med musik, det är faktist varmt !!! Sommar är nog påväg!!! Ikväll ska jag, Ellen och johanna förhoppningsvis träffa Rasmus och nårga andra men dom har inte svarat än, men vi ringer nog sen!
Aja vem bryr sig nu ska jag vara lite social!
BTW jag hade nummer 16.. Om ni undra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0