10 saker ni inte visste om mig

  • Platsen jag tänker bäst på är ensam på en buss med musik
  • Mitt rum är alltid stökigt, fast jag mår dåligt när det är så
  • Jag har haft häst nästan hela mitt liv men började rida för 2 år sen
  • Jag älskar min familj (djur) mer än något annat
  • Jag har en katt som heter Elektra och alla hatar henne för hon är dum men jag älskar henne
  • Jag är beronende av förändring i mitt rum så jag flyttar min säng väldigt ofta
  • Jag älskar att klä upp mig och har många klänningar som jag aldrig andvänt för jag köper för många och sen får jag inte tillfälle att andvända dom
  • Jag är halv kanadesisk (min pappa är från kanada)
  • Alla säger att grönan är as tråkigt men jag tycker det är as kul, fast det räcker med en gång om året
  • Jag har velat färga mitt hår i 3 år (typ) har alltid hatat mitt hår men har inte vågat färga det


Kommentarer
Josefin

Kan du lägga upp video när du rider, jag rider också men är ganska dålig! Du är säkert jätte bra!

Älskar din blogg!!<3

2012-04-17 @ 18:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0