04-04-12

Idag efter skolan så drog jag och tjejerna till
g-star och fikade, sen när ella hade gått till sitt utveklingssamtal
så drog vi andra till mig, vi hoppade studsmatta och hade as kul! Sen
kom ellla och så drev vi lite med henne, men sen skulle wilma dra och sen ëfter
någon timme eller så dorg dom andra också!
Efter alla hade dragit så började jag kollar på gossip girl och städa rummet, jag har också möblerat om i mitt rum!
Jag gillar det mer såhär, jag har haft såhär förut men ville ha en förändring så jag bytte tillbaka, men
nu har jag bytt igen, mamma gillar inte när jag har såhär, varför vet jag inte!
Men sen drog jag till stallet och nu är jag hemma nyduschad
och ska g och lägga mig!
Imorgon är det sista dan innan påsklov, vet ej vad jag gör imorgon men vara med kompisar blir det nog!
Pussssssss
(sorry för långt inlägg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0