Outfit för imorgon!

Jag har valt outfit idag för att jsag ska kunna sova lite längre imorgon!
Tänkte gå upp 07.45 börjar 8.45 men måste möta ellen 8.20!
Så jag borde hinna!
Tror jag vet vad jag vill ha imorogn också men vill inte lägga upp bild på den idag!
bild:








Hade bara lite skoj!
 på tisdag harvi skol foto också så då vill jag ha en tröja som jag fik av alice hon fick den ven kompis som inte kunde ha den hon hade aldrig andvänt den och alice kunde inte heller ha den så jag fick den!

Ska gå och lägga mig om en liten stund (2 timmar) men jag vill iaf ta det chill framföre tv utan data! Ha det najjs såborde vi höras imorgon! 
KYSSSSSSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0