ojdå

oj råkade trycka på publicera! :O
Men men"

Igår så var det kräftskiva i stallet det var kallt men jätte mysigt!
Sen åkte vi hem och jag somna på soffan! Som vanligt gick i sömnen till min säng!
(det gör jagtyp alltid när jag somnar på soffan! Idag trorjag det blir att hänga med tjejerna i krokarna!
måste träffa joanna för hon ska ha en polsk tjej som bor där! Deet är e utbytesstudent(stavning) hahha ska bli as kul!
fats vet inte när hon kommer idag! :)

Justee efter skolan igår så var jag zacke pascal och wilma i farsta!
Det var kul och pinsamt för dom skämde ut oss!

Vi kanske hörs senare det borde vi göra!

Nedräkning till fördelsedag: 3 dagar, söndag måndag TISDAG!
Najjjs! Nu ska jag sova igen!
Kyss
sorry för långt inlägg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0