Wheeeeee

I¨år hade jag ju min födelsedags "fest" vi var 16 stycken men skulle ha varit 18. Det var så jävla roligt, men asså när alla killar hade gått så var det bara tjejerna kvar och då typ dansade vi as mkt och det blev så varmt så vi tog av oss till BH..
Då glömmde vi självklart att stänga altan dörren så när jag kollar ut så ser jag att mina pedo granna står och kollar.....
PEDON!
Men vi stängde så var det roligt igen!
Tack för ALLA FINA PRESENTER !

Jag fick:
Rihanna prafym/Ella Wilma Idah
Ett par skor Hm Bruna hög klackat/ Mimmi Cissi Stella Julie 
ett halsband vinge/Henry
Holister typ body lotion och typ body splash/ Mimmi Cissi Stella Julie
Kajsa anka body lotion, tandborst fodral, naglack mugg, tvål, necesär(stavning) och boste/Ellen Johanna Joanna (inte seriös)
Present kort på Hm/ Fredrik
Present kort Kicks / Pascal och Adam
Mascra one by one(röd)/ ZAcke
Mascara the falies (lila)/ Wilma
Nagel fil + naglack, body peeling, body lotion/ lisa
Tröja+ halsduk/ Ellen johanna joanna (seriös)
Bilder:

Dålig bild!





Hittar inte min nesesär just nu så ni får bild på mascarorna någon annan gång!



Vet inte vart tröjan och halsduken är för mitt rum är så stökigt! samma där bild någon annan gång!
Tack tack tack alla underbara människor för en underbar kväll! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0