Think about it before you say somethings, people might get hurt!

Sitter i soffan väntar på att PLL ska sluta lagga!
Men ah!
Jag vaknade av att Alice kom in i rummet och sa att hon
skulle sova där!
Jag orkade inte bråka så jag flyttade bara på mig och somnade
om.
Men nu när jag ska kolla på PLL så måste jag sitta här! :(
Menmen!

Planer för dagen!
Idag ska jag träffa  min gudmor.
Vet inte vad vi ska göra vet inte om jag har vetat
vad vi ska göra men aja! Vi ska iaf ses halv 2! Så börjar väl åka in
till stan vid 13.00 tar 10 över! Det blir najjs! Ikväll har jag inga planer!
 Just jag gäst bloggar på wilmas blogg när hon är i uppsala!

http://blomkvists.blogg.se/ *klick*

Jag just nu:

Hihihihihi

Outfiten! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0