Sometimes you'll just have to live with regrets

Tjena, har precis kollat klart på Desperet Housewives! ♥ Asså det är verkligen bra! Ni som har sett det och såg idag! Asså fett spännande i slutet tkr iaf jag. Nu försöker jag ladda upp häst bilder från helgen men det är ju inte min data så jag fattar fan nada! För er som inte vet så vill inte min data kopla till vårt internet så jag får låna någons data i familjen! :( Men men life goes on!

Asså är verkligen överlycklig för jag ella och wilma var i stan efetr skolan idag och då så har jag kollat på ett par AS snygga skor på HM men inte min stolek. Så idag jag ba okej hittar jag dom inte idag så besäller jag dom! Men gissa vad jag hittade, ja ni fattar kanske MIN STOOLEKKKK! <3 Men tyvärr hade jag inte tillräkligt med pengar så jag kunde inte köpa dom! Men la undan dom till imorgon! Så då ska jag köpa dom! Sorry för långt inlägg!
'




































Älska! <3´
KYSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0