Rain over me

Asså mitt liv är verkligen perfekt just nu förutom en sak men man kan ju inte få allt! Men ja okej mitt liv är inte perfekt men asså det är jävligt nära!
Asså det går helt ok i skolan, längtar som FAN till på lördag olika (andledningar), mitt rum är så gått som perfekt och asså jag typ kan inte beslriva mina känslor me ndet känns som nästan alla bitar faller på plats! Vill bara krama er bara pussa er men älsklingar kom och hjälp mig annars får ni fan inte så roligt imorgon för asså jag komemr fan vara glad hela dan! Det kanske är lite skönt för er att ni har spanska och jag franska men asså fy fan vad jag är glad. Iofs kommer jag kaske inte vara lika g´lad i skolan för asså det ät ju skolan vi pratar om! Iaf ska jagberätta varför jag är så jävla glad! Okej då.
Fördet första så är så jävla glad att jag har mina 2 änglar och sen mina fantstiska älsklingar som vänner och mina söta små pojkar som inte kan låta min rumpa vara! Hahah men seriöst ni verkar fan aldrig sluta men vafan ska man göra! Mitt rum kommer bli klart till på lördag! :) Jag har valt kläder till på lördag jag ska hoppa min underbara bocia på lördag, det kanske inte ni bryr er om men jag gör! Aja ni får mer nästa inlägg elller kanske näst nästa satt det blir lite variation på min bloggning! Och sory för JÄVLIGT långt inlägg men här ¨år ni lite bilder på mina sötisar!
Enjoy!

Jaa en väldigt ful men ni fattar!

Mina vackra SKOR hihih

<3



<3

image description

Ja! <3
Hope yóu enjoyed!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0