Wilma baby

Nu sitter jag jär oh gråter igen. Just nu är du den ända jag skulle
kunna prata med men nej du ska vara på andra sidan jordklotet
 och ha det as bra medans jag saknar dig. Jag vet jag
vet jag åker imorgon men asså tror du själv att jag kommer klara
en till vecka när jag kommer hem, knapppast! Jag
saknar dig ¨så sjukt mkt och behöver prata NU. Jag undrar varför
 jag skriver det här på bloggen men jag hoppas att du kanske kan
 läsa min blogg någon gång när du är där borta men asså jag vet fan
 inte vad jag ska göra. Det är en grej som bara du och jag kan prata om,
 du vet hur det känns och det fan inte värt det men asså det är fan inte mitt
 fel. Älskade bästavän kom tillbaka nu nu nu. Jag saknar dig som in i helvete.
De andra som läser detta tror säkert att bara för att jag inte kan prata med
 någon annan av mina underbara vänner så ska ni veta att jag pratar
gärnaa om känslor med dom men inte såna här nya känslor som jag vill
 få bort! Jävlar vad långt det blev nu men assså
 ABSTRAKT KÄRLEK DET ÄR FAN VAD DET HÄR ÄR!!!!

KOM HEM WILMA! <3 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0