Rullar på

ella och wiolma gick för en stund sen, vi gjorde litepå science lite
 på science läxan men inte jätte mkt! okej jag var den ända som
inte blev klar... men men det är ju på min sida det är på så jag kan
 ju göra det när som helst. Men nu har jag precis ätit och fundera
r på att göra kladdkaka eller rulltårta. Vilken tycker ni är godast?
 Själv tycker jag olika ibland så är det lungt godast med kladdkaka
men jag tyker ändå att rulltårta är gott och det går dubbelt så fort! 
Gissa vad jag fick på franska provet som vi gjorde igår??
Jo jag fick B och jag trodde typ att jag skulle få E! 
Är så jävla glad! 
Men nu ska jag baka! <3 

MUMS! 
 

vs.

Ser så J**la gott ut!
Kyss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0