Packat- check

Nu har jag packat klart och ska börja städa jag kommer nog hinna vara med lite människor innan jag måste hem och sova. Jag tänkte först vara uppe hela natten för vi åker hem i från vid typ 03.15 det är ju liksom normalt frör mig att gå och lägga mig då men sen kom jag på att jag måste vara pigg för shopppping. Vi kommer dit vid 11 högst och då kan man ju shoppa hela dan. Men får se om jag kan somna elr inte.

Kommer ni ihåg i förra inlägget att jag sa att jag skulle gå och lägga mig? Ja det blev ju inte riktigt så jag gick och la mig vid 03.45 så ja så blev det med det.

Om det är någon som vill gästblogga hör gärna av er så fort som möjligt annars får jag ringa runt till några!

London


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0