Pallar fan inte mer!

Hej!
Idag var jag ju i skolan som vaanligt och jag har kommit fra,m till att jag hatar skolan! Vi har 2 prov nästa vecka och jag kan fan ingenting! Och det är ännu värre när jag fortfarande inte är vän med cissi! Jg saknar dig Älskling! Snälla förlåt mig, vl du prata säg tid och plats jag kommer. Jag PALLAr inte mer, Jag försöker hålla tårarna inne men det går inte för jag har förlorat en av mina allra bästa vänner känns det som. Säg att jag är en tönt jajg bryr mig fan inte vad ni tkr! Jag vill bara ha tillbaks min Cissi! Kom Tillbaka Gmn! ♥

Innan skolavslutning förra året!
Ellen, Cissi, Evy(jag), Wilma!


Kommentarer
Cissi <3

Aawwawwaww! fick typ tårar i ögonen när jag läste! :(

Saknar dig med, du har betytt så jävla mkt för mig, och det gör då fortfarade. <3

Förlåt för allt! Men vi kan snacka imorgon <333

2011-05-10 @ 19:08:35
URL: http://ceciliaridleys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0