Johanna+Melinda!

Hallå!
Idag har min dag varit ganska najs!
Jag slutade 15 inte så sent men ändå,
Sen var jag så kiss nödiig så jag hade inte hunnit hem så jag visste att Johanna va hemma så jag sprang hem till henne och sen var jag med henne! Sen kom ju Melinda hon ska sova där och vi börjar inte samtididgt imorgon! Suger,aja!
Johanna va barn vakt så vi var hos Johanna själva lite pinsamt om hennes mamma kommit hem men dxet gjorde inte hon! Det var ju inte så att vi gick och tog godis och kakor! Men sen kom ju hon hem och då hade vi lite skoj!
Men sen måste man ju hem! Ska og gå och lägga mig tidigt så ska väl satsa på elva(23) Jag tkr iaf att det är tidigt men vissa ba fan va sent men jag brukar gå och lägga mig 00.00 så ja!

Men jag säger Godnatt nu så hörs vi imorgon!
Har inga planer för imorgon! ♥ Puss Älsklingar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0