Jaha...

...nu har man ganska mkt att ta igen!
Ja vart ska börja! om jag ska berätta allt kommer det fan ta hela dan! Det orkar jag inte!
Men närmaste dagarna: i torsdags så skulle jag åkt till fasta och köpa lite grejer men jag behövde ta hand om min älskling/ponny! Jag red lektion gick så JÄVLA bra! Det var sjukt roligt!
Igår så var jag Wilma, Idah, Lisa, Ellen, Julie, Nadira och Ella hemma hos Idah! Först hoppade vi studsmatta. Sen gick vi till affären och köpte godsaker ( rulltårta, kakor)! Semn gick vi till stranden/berget vid vattnet och hade picnic! Det var jätte mysigt. När vi var på berget så skulle vi gå ut till en jätte stor sten, och det var bara en lite sten i vattnet som man gick på satt man kom över. Och då när Julie skulle gå tillbaks till berget så  ramlar hon i vattnet! Årets fail enligt mig! Det var as kul! Hon såg ut som en lite bebis som låg och försökte komma upp ur vattnet.
Så Himla kul! Sen när jag kom hem så var det att byta om och sen dra till Johanna med familjen! Det var mysigt!
Idag ska jag nog vara med Johanna och Ellen kanske joanna!
Wilma åkte till Llondon idag! hon kommer hem på tisdag, saknar henne redan!
Känns bra att börja blogga! ♥ Puss bilder från igår kommer senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0