SORRY ! :´(

Hej hej!

Sorry att jag inte blogga igår men hade så sjukt mkt att göra!
Men igår red jag och det gick jätte bra! Sedan åkte jag till min lilla
ponny och skrittade( gick ) ut på henne! Mysigt!
Fast jag kom hem typ 10 över 10 så orkde inte blogga då!

Fast idag har jag som vanligt varit i skolan! BLÄÄ!
Fast jag slutade inte så sent, slutade 14.35!
Sen åkte jag hem och kollade på tv och åt en hemlig chocklad blandning!
Sen kom Johanna och så plugga vi lite och kolla på tv! Medans hon gjorde
matte läxa lagade jag mat!!! Och sen åt vi!
MYS PYS! <3
Mimmi fyller 13 imorgon så då ska jag och Lisa fixa innan någon annan hinner!
HAHHA!
Grattis Sötnos! <3
PUZZ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0