Joanna was in the house!

Cha cha!
Jag slutade 09.30 idag. HAHA avundsjuka(stavning)!
Fett kill! Sen åkte jag hem fast tog en om väg och drog hem till Hannes
med killarna. vi var inte där så länge för dom skulle dra och bada.
Dom frågade om jag ville hänga med men jag skulle inte hinna för
jag hade utveklingssamtal 13.50 och då hade jag bara varit där typ en timme!
Men vi hade kul på tuben! jag hoppade av vid gulmars och tog min ****** buss
som ersätter för hagsätra linjen! Sen kollade jag på TV och var på datan
men sen åkte jag tillbaks till skolan och hade mitt utveklings. och det gick bra'!
Sen åkte jag he moch gjorde ingenting! och nu har Joanna precis gått härifrån!
Kanske borde plugga fanska har prov in´morgon!
Se u! 
Vackra Joanna! ♥
Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0