Dag 2- Roligaste minnet!

Hej hej!

Jag vet inte exakt vad det är men just nu är det när jag, Ellen,
Joanna och Johanna tjänade ihop pengar för att åka bara vi
fyra till romme och åka skidor! Vi skottade och sålde bullar
för att få ihop 2010 KR. När vi hade dom pengarna så bokade vi!
Vi åkte på en lördag kl.06.30 från city terminalen. I drygt 2 1/2 timme
åkte vi buss. Det var ganska kul för vi skratta och gjorde massa saker!
Vi ingenting!!!  När vi väl kom fram så tog typ 30 minuter för oss att komma
upp i backen! Vi åkte nästan hela dagen föutom när vi åt elr
gick på toa! Sen vid 16.15 åkte bussen! 6 1/2 timme av åkning är inte dåligt!
Hade så j***a kul med er tjejer!
Love u! <3

Ellen och Johanna i backen de hade lite tid på sig jag failade och ramla! :S

Joanna i bussen!

Jag i bussen!
Puzz <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0