Sommarlov!<3

Asså kan ni fatta att det är SOMMMARLOV?? Inte jag! Men idag har jag då sovit här hemma med Lisa, Wilma, Idah, Ella! Vi hade as kul igår: vi skulle lära Ella dansa fjorre dans och det gick sådär men tillslut lärde hon sig! elr hur! Men vi gick och la oss typ 22.30 för vi ville inte ha ringar under ögonen! Men kunde man sova, NEJ! Men somnade vi och sov en stund sen vknade vi jätte ofta, allihopa!  Men sen skulle vi gå upp halv 6 men dom andragick upp kvart över 6 och jag halv 7! oouuupss!
Men sen efter fikade vi sen hem till Wilma och badade as NAJS!  Men nu sitter jag här hemma och lysnarpå musik just nu är det en gamaql låt som är : Ridin´ Solo- Jason Derulo! '

Bilder från idag måste laddas upp av Ella och Wilma så måste tyvärr vänta!  :( <3

Btw så fyllde min syrra år igår, hon fyllde 18 Grattis Min älskade syster! Så imorgon så ska vi ha kalas! hahahahahahaha! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0