Picnic kalas!

Ja vad gör jag just nu, INGENTING typ förutom att skriva andas och blinka, TYP!
Väntar på våra gäster! Adele(min syrra som fyllde 18) hon ska ha Picnic kalas på våran trädgård! Det kommer människor från alla ålders grupper! Allt från 3 månader-75 år! Nu ska j ag nog sminka mig! Jag har på mig tjorts och en shorta! och sen glömmde jag att säga att det är hatt partaj så man måste ha en hatt! X( Bläääääää och imorgon ska jag upp?? Gissa vad 06.00! XD  Jippppppppi!
Nej inte jippi men sen på förmiddan så ska jag träffa mina söta små vänner! <3
Om bilderna från igår så har inte Wilma elr Ella laddat upp några från sina kameror! X(
Kiss N Hugs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0