Ella+Idah+Wilma+Ellen

För ca en timme sen kom jag hem från Ella.

Min (halva) vecka:

I onsdags så var jag frföst med Johanna och hade en lite pyssel/sy dag! Jsg skulle vara med Wilma och Ella och Idah men jag pallade inte dra till Farsta! Men sen så skulle dom sova hos Ella så då hänkade jag vi hade det så J*VLA kul!!!!!!!!!!!!! Vi skulle sova Ute på hennes ute plats, ja fast vi sov inget vi dygna. Vi klarade det! Det var inte första gången en men första som var med flit! Vi var DÖDA!
Asså vi typ klarade inte att gå!!!!!
n sen behövde jag dra till stallet. Så jag drog till stallet vid 14.00. Sen 14.15 så deckade Ella Idah Ellen och Wilma och sen när jag skullet tillbaka till Ella för vi skulle sova hos idah! Vid typ 19.15 så var jag på väg till tillbaka så typ väckte jag dom så dom hade sovit i 5 timmar och jag inget!
Idag så kollade vi på alla twilight filmer! Mysigt! Nu vet jag inte vad jag ska göra!  Sry att det blev så långt men har ju inte bloggat på länge!


Vi badade också!


Ellen idah jag

det blev bara vi kvar!



>Det VAR VI SOM KOLLADE PÅ FILMERNA+LISA/FOTOGRAF! <

pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0