Blogga+Kakor....+kompisar

Nu sitter jag här och äter kakor! Har precis kommit hem från min ridning! Sista, vi lekte kull med hästarna as kul!!!!!
Sov hos Ellen inatt med Lisa + Julie! Hade kul! Kan inte säga att det va AS kul för vi gjorde inte så mkt på kvällen men det va mysigt! På dagen så träffade vi Cissi hon kom hem i Lördags tror jag! så vi var dom första som träffade henne! vi gick på bio "something borrowed" AS bra! sen drog vi till Lisa för att hämta kläder. Sen till ellen och sen hemma hos ellen så hoppade  studsmatta Ellen Lisa Cissi och jag i regnet fast sen ville inte cissi hoppa längre så då tog Julie och cissi bilder! ↓
Hahhha! Suddig!!!!!!!!!!
Wilma + Ella (Stella kanske) sover här inatt! :)
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0