ÄHH/rubriklös

Cha Bloggish,
Idag har jag och Johanna jobbar på brännan! Vi har också BADAT!
Johanna har en bäbis pool! Så varje gång vi KOKADE så slängde vi oss i den! ELr inte!
Plockade blommor och hoppade studsmatta gjorde vi också! Sen träffade vi Joanna men sen skulle Johanna på match så då gick vi tiil Joanna c Spela EYETOY! As kul! 'Blev typ svettig efter jag hade Boxats! Och nu sitter jag och lysar på HÖG musik och Basen i högsta! Och alla är as irreterade för typ hela huset skakar, aa elr inte! Får se pm jag träffar Johanna och Joanna senare!
BTW så drar jag till Johannas landställe imorgon ! Kommer inte kunna blogga men kanske imorgon på morgonen!

Evelyn Tipsar musik:

California King Bed-Rihanna

He Wont Go-Adele

E.t.-Katy Perry

Mircle-Paramore

American Boy-Estelle

Give me everything-Pitbull Feat. Neyo


Satan i gatan(hela albumet) - Veronica Maggio

Satan i Gatan

Välkommen in*

Jag kommer

Mitt hjärta blöder*

Vi kommer alltid ha paris

Inga kläder

Alla mina låtar

Snälla bli min*

Sju sorger*

Finns det en finns det flera

Lördag den femtonde mars

*=favorit




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0