Trötttttttttt.........

ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt! Dagen+ Natten spenderades med Julie cissi och Idah! Igår så var jag Julie och cissi i skärholmen och shoppa! Jag hade glömmt pengar så skulle inte köpa ngt men tror ni jag klarade mig! NEJ! Men jag köpte bara en sak fast provade 1000000000 saker! Jag köpte ett par örhängen! Från glitter 10:- Sommar rea! Jätte billigt! Själv älskar jag dom!
Bild:
Ankare som i hopp!<3
Iaf så skulle vi inte gå och lägga oss så sent, vi sa typ max 3! Men när tror ni vi gick och la oss! Elr jag Idah och Cissi gjorde ju inte det men jag vid typ 06.30 och Julie lite tidigare!  Vi såg på 4 filmer! Mean girls, Vänner serien, HannahMontana the movie och Camp Rock! Hahha sista filmerna jag vet men asså dom är faktiskt väldigt bra! Fast Camp rock är sämre än Hannah Montana! Nu ska jag sova för jag är hemma!
Ville bara göraq en hälsnigtill Johanna som har åkt till Antiparos (stavning) Grakland och jag kmmer inte träffa henne på jätte länge!  Ha det så jätte bra! Puss älskar dig!
Love ya! <3


Kommentarer
Julie

haha, jag var ju med o borsta tänderna då var ju typ klockab 7 :)

2011-07-05 @ 15:28:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0