Stolta över Sveriges sol!

Cha det var länge sen! I know! Men har inte haft tillgång till data på hela veckan!
Bild bomb från Min, Wilmas och Ellas as roliga båtresa!
Båten i en vik som hette Gunnarsholmarna tror jag!
Jag och Ella innan vi hade kört ut på det stora svenska havet!
Jag och Ella i båten när vi äter lunch!
Söta Lilla Ella!
Wilma och Ella vid vattnet! Sötisar!
Igen!
Vatten!
Alltid vi! <3
As ful på mig men palla ta bort mig! Men annars söt!
Jag och Wilma vid lunch!
Förevig kärlek!
Nu kommer bilder från dagen innan vid drog ut med båten!
Laddar med Bubbelbad och ansiktsmask! Spöken! Hahhaahaha bjuder!
Bjuder igen!
Efter bad, Wilma tog bort hennes face!
Frukost! "Tror jag" :S
Laddar med körsbär! Hahahahahahah Sötnos!
Ella hoppar från tacket! Cute!
Jag bjuder på när jag hoppar från berget!
Som vanligt täcker för ansiktet! Men söt ändå!
Jag Älskar Er Så JÄVLA mkt! Tack så mkt för att vi fick följa på er fina båt och bli bruna som pepparkakor! Stolta över Sverige! Men iaf Tack för dom 5 bästa dagarna på sommarlovet som vi var tillsammans! Fast den sista spenderades med Hannes Zache och Idah! Bilder på det kommer väl någon gång! Hahahahahaha!
KISSnHugs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0